Kp 26/28 Ei edes hatuta. Kai se johtuu siitä, ettei olla "yritetty" tässä kuussa. Kun tietää ettei ole yrittänyt, ei niin kiihkeästi kaipaa niitä tuloksiakaan. Tai jotain. Ja silti kävin Huuto.netissä äsken katselemassa vauvansänkyjä ja vaunuja... :) Olis kyllä niiiiiiin ihana päästä sisustamaan tuosta huoneesta vauvanhuonetta :) Olen ajatellut, että huone pysyy hennon limenvihreänä (ei siis ainakaan mitään mintunvihreää) ja valkoisena ja sitten riippuen vauvan sukupuolesta lisään noihin sitten vielä joko vaaleanpunaista ja hennon lilaa tai vaaleansinistä ja harmaata :) Sopii sitten tytölle tai pojalle... Mutta se on sitten joskus :/

Jotenkin sitä vaan kaipaa jotakin tekemistä. Mulla kun ei ole sellaista "omaa juttua", jotkut neuloo, virkkaa ja ompelee, toiset tuunaa vanhasta uutta, joku kokkaa tai leipoo osa väkertää kortteja. Minä vähän kaikkea, mutta mikään ei tunnu kovin omalta. Olen hyvä laulaja, mutta en uskalla laulaa ihmisten kuullen muutoin kuin pienessä sievässä, piirrän ja maalaan keskinkertaisesti, mutta sekään ei ole mikään intohimo. Nykyinen työni ei sekään herätä minussa suuria intohimoja. Kokkausta ja leipomista kyllä rakastan, mutta jotenkin sekään ei sovellu tällaiselle ylipainoiselle syöpölle :) Ei ruoka ja leipominenkaan mikään intohimo ole. Haluaisin vain löytää jonkin asian joka oikeasti herättää minussa sellaisen tunteen, minkä olen tähän asti havainnut vain muissa. Tuo oma firma kiinnostaisi, ja liikeidea nykymuodossaan olisi täysin toimiva, varsinkin tällä paikkakunnalla, mutta syystä tai toisesta sekään (siis liikeideani) ei saa aikaan oikeanlaisia väristyksiä. Ainoastaan ajatus siitä, että firma olisi oma on "sitä jotain" tai edes sinnepäin.

Nyt kun jotenkin jostakin löytäisi sellaisen tulenpalavan intohimon, jollaisen näkee mm. monilla kakkuilijoilla... Muuten tämä elämä on aika tyhjää ja tylsää. Tiedän, että oman lapsen saaminen, hoitaminen ja kasvattaminen olisi sellainen intohimo, mutta jos ei sitä minulle suoda, niin... Minkäpä minä sille voin :(

<3 Tintti.