Voi apua apua apua, nyt se päivä on koittanut!

 

Ei, en ole plussannut, eivätkä edes rättisulkeiset ole alkaneet, vaan:

Mulla on tänään ENSIMMÄINEN AJOTUNTI!!!! Pelottaa ihan sairaasti, ja pelkäänkin, että kehitän tästä nyt vielä ihan täysimittaisen paniikkikohtauksen... En siis tosiaan oo koskaan ajanut, enkä erota jarrua, kaasua ja kytkintä toisistaan. Itse asiassa en edes oikeastaan tiedä mitä sillä kytkimellä tehdään. Ja vain tunti aikaa, eli toisin sanoen en varmaan edes pääse tänään vielä liikenteen joukkoon, mutta onhan päivä vielä huomennakin... Ts. mulla on huomennakin ajotunti. Kääk. Voisin veikata, että minä tarvin aiiiiika paljon nuita lisäopetustunteja, ennenkö mulle ajokorttia myönnetään...

Asiasta aidanseipääseen  - kiertopäiviä 25/28, mahaa nipistelee, ja mua palelee, eli eiköhän ne rättisulkeiset sieltä kohta ala. Olen tosiaan kyllä jo pari kuukautta ihmetellyt, kun tuo kierto on muuttunut ihan huomattavan paljon pidemmäksi nyt sinä aikana kun ollaan tuota vauvaa yritetty. Ennen noita kietopäiviä tosiaan oli se 23-25, nyt jo useamman kerran venähtänyt sinne 28 ennen kuin rättisulkeiset alkaa... Omituista, koska pillereitäkään en ole käyttänyt enää moneen vuoteen...

Nyt en taida jaksaa kirjoittaa tämän pidemmin, ehkä lisäinfoa ajotunnin jälkeen, kun aivotkin taas toimivat...

Tylsää tämä odottaminen. 

<3 Tintti